Hero image
Foto:

Inbjudan till Narkolepsiföreningens Familjeträff

den 16-18 november 2018 på Strömstad Spa

Narkolepsiföreningen hälsar dig välkommen till Strömstad Spa och Resort.

På schemat i år står träning och mental hälsa i fokus. Igor Ardoris, mental tuffhetstränare,  föreläser. Vi får besök av Alexander Lind, doktorand vid Pediatrisk endokrinologi, som berättar det senaste kring forskning om narkolepsi och du erbjuds också enskilt samtal med föreningens juridiska ombud under lördagen.

Då vi har många nya medlemmar i föreningen kommer Advokat Wikner hålla en grundläggande information på fredag kl 13.00. Detta möte är givetvis tillgängligt för alla medlemmar men föranmälan krävs.

Dessutom kommer det att finnas tid och möjlighet att lära känna nya och träffa gamla vänner, utbyta tankar och erfarenheter, skratta, gråta och trivas tillsammans.

Strömstad Spa och Resort har ett härligt spa där du kan njuta av saltvattenspoolen och utomhusjacuzzin med en underbar utsikt över hamnen.

Vistelsen är kostnadsfri för huvudmedlem och en anhörig.

Önskas enkelrum tillkommer dock en kostnad om 750 kr/person.

För ytterligare medföljande tillkommer avgift för kost och logi till självkostnadspris. Övriga aktiviteter ingår.

Anmälningstiden har nu gått ut. Om du önskar deltaga men missat att anmäla dig, kontakta annika-(_sm3Remove)-_-(_a)-_konsulthjartat-(d_)-_se eller telefon 0733-766515.

För att få delta på familjeträffen ska medlemsavgift för år 2018 vara betald. Uteblivande/Avanmälan efter den 8 november kommer att debiteras.

Vi ses på Strömstad Spa!

Narkolepsiföreningen Sverige

Kontaktperson för årets familjeträff:

Annika Karlsson, +46 733-76 65 15

annika@konsulthjartat.se